lunes, octubre 09, 2006

Decidir

Decidir

Encerrado nun laberinto
Coma o minotauro grego
Pero eu non busco a saida
Eu escapo do sufrimento

Que decision tomar
Para evitar chorar

¿Qué camiño tomar?
Se ningun ten saida
O directo do corazón
Ou o sabio da razón

Que decision tomar
Para evitar chorar

A razon e mais longa
E xa leva tempo
O corazon e curto
E é de moi preto

Que decision tomar
Para evitar chorar

Dúas flores rivalizan
Por cada un dos camiños
Unha ten pinchos
A outra leva veleno

Que decision tomar
Para evitar chorar

O corazón separa
E non sabe se une
A razón non separa
Pero, ¿ata que punto une?

Que decision tomar
Para evitar chorar

bueno espero q aunq nadie me ponga coments aun se sigan leyendo siento el retraso pero cada vez me qdan menos y me olvido de poner, lo siento.

1 comentario:

  1. ese poema ya no tiene mucha validez en mis sentimientos pero puede q vuelva a aflorar :(
    Ya se q te gusta y eso q no sabes cuales son las opciones ni nada :)

    Gracias por poner un coment cuanto tiempo hacia (snif)

    ResponderEliminar